برگزاری منبر مجازی در ماه رمضان 

برگزاری منبر مجازی در ماه رمضان 

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
زهرا کر ستانی گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری(س) در ماه رمضان برگزاری منبر مجازی است و به همین منظور در 

«زهرا کردستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری(س) در ماه رمضان برگزاری منبر مجازی است و به همین منظور در گروه مجازی کانون، تفسیر یک صفحه از قرآن کریم، احکام ماه رمضان و احکام ویژه بانوان توسط ۲ نفر از اساتید حوزه علمیه آموزش داده می شود و همچنین در زمینه مشکلات و مسائل خانوادگی مشاوره هایی نیز ارائه می شود.

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) اضافه کرد: یکی از برنامه های روزانه ما، برگزاری طرح خانه های نورانی است و در این راستا اعضای کانون به همراه خانواده های خود و یا به صورت فردی محفل تلاوت نور را در منازل خود برگزار می کرده و عکس هایی از برگزاری این محفل نورانی برای ما ارسال می کنند.

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) ابراز کرد: در راستای اجرای طرح ملی راهکار و پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، در گروه اعلام کردیم هر کدام از اعضای کانون در حد توان کمک مالی کنند تا بتوانیم قرض تعدادی از افراد محله که بر اثر کرونا مقروض شده اند را پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: هر سال در روز عید سعید فطر از روزه اولی های کانون و محله با اهدا جوایزی تجلیل می کردیم ان شاءالله امسال این برنامه را نیز اجرا می کنیم.

کردستانی با اشاره به برخی از برنامه های کانون در ایام کرونایی، عنوان کرد: هم زمان با شیوع بیماری کرونا پسران عضو کانون با همکاری پایگاه مقاومت بسیج اقدام به ضدعفونی مسجد، محله، امکان و معابر سطح محله و شهر جیرفت کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) اظهار کرد: با همکاری تعدادی از بانوان عضو کانون اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردیم، این کارگاه روزانه ۲۰۰ عدد ماسک تولید کرده که پس از طی مراحل ضدعفونی آنها را توزیع می کند.

وی در خاتمه ابراز کرد: با همکاری بچه های مسجدی کانون، تعدادی از ماسک ها در امکان عمومی سطح شهر و محله توزیع شد.

پایان پیام/ 586